thereseskarberg

Sportlov och några cm kortare i håret

Publicerad 2013-02-21 15:57:04 i Vardag,

Har försökt att fixa bilden i rätt storlek allt för långe nu, så nu ger jag upp. Ni får stå ut med en liten bild, kameran har jag redan packat ner, den ska med till fjällen. Så idag använda jag webcam vilket var ett tag sedan. Jag ska alltså ikväll åka till fjällen över lovet med ett gäng kompisar, ska bli riktigt kul! Vi ska bo i ett stort hus och åka skoter,och bara mysa. Innan jag åker tänkte jag springa en halv timme på crosstrainen.
Och som ni ser så har jag klippt av mig håret yttligare lite till. Vet itne riktigt om jag trivs i det eller inte. Men det är bara att stå ut, det är ju redan gjort så är väl inget att hänga läpp över. Nu lär jag stressa på om jag ska hinna med allt jag har tänkt mig. Ha ett bra lov mina vänner! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tja! Jag är en 19årig tjej som älskar träning, mat, kompisar, vin, pussar, sommarkvällar, pengar, kläder, inredning, tatueringar, godis, frukost, julafton och allt där emellan, vilket ni kommer få se här på bloggen! Hoppas ni tycker det låter bra. Varmt välkommen :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela