thereseskarberg

2015!!

Publicerad 2015-01-05 00:08:35 i Vardag,

Nytt år, nya möjligheter! Det kommande året har jag faktiskt några saker jag tänker förbättra från 2014. Det handlar lite om mitt sätt att tänka, jag har en förmåga att gå runt och nojja över onödiga saker, jag har också en förmåga att ta allt lite för personligt, och jag har även lätt att ta saker förgivet. Det här året tänker jag försöka vara i nuet så ofta jag kan, njuta av små saker. Sånna saker jag tidigare har tagit förgivet. Jag tänker uppskatta dem, faktiskt få, viktiga människor jag har i mitt liv. Jag tänker njuta som en tok första gång jag går i vårsolen med converse och solbrillor, jag tänker också ta på mig sommarklänningen så fort det är möjligt, även om det skulle vara någon grad för kallt. Jag tänker också njuta av första snön som kommer falla på marken. Jag ska se till att vardagslyxa lite för ofta. Jag tänker äta god mat och göra saker jag tycker är kul, och jag tänker bara(!!) vara bland människor som får mig att må bra och gör mig glad. Vet inte om man kan kalla detta ett nyårslöfte, eller om jag bara kommit på att jag måste göra det som är bäst för mig, för att jag ska vara mitt bästa jag och må så bra som möjligt. 
 
Vill ändå tacka år 2014, jag har träffat personer det året som jag hoppas jag kommer ha kvar länge i mitt liv. Det ska jag kämpa för ♥
 
Nu kör vi 2015

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tja! Jag är en 19årig tjej som älskar träning, mat, kompisar, vin, pussar, sommarkvällar, pengar, kläder, inredning, tatueringar, godis, frukost, julafton och allt där emellan, vilket ni kommer få se här på bloggen! Hoppas ni tycker det låter bra. Varmt välkommen :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela