thereseskarberg

24 december

Publicerad 2014-12-24 12:20:34 i Vardag,

Nu är dagen här. Efter julfrukost kollade vi på Grinchen och Tobbe och jag fick ett varsit rim att läsa och sedan lista ut vad de var. Mitt julrim beskrev en summa pengar att spendra i Stockholm i helgen. Ska åka på en hotellvistelse med min fina. Kommer bli supermmysigt! Nu kommer snart resten av släkten, julmat, Kalle Anka och paketöppning väntar! God jul på er alla fina! Hoppas ni får en bra dag med familjen eran! 
Många tankar går till Didriks familj, vänner och flickvänn! Ta hand om varnadra så mycket det går!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tja! Jag är en 19årig tjej som älskar träning, mat, kompisar, vin, pussar, sommarkvällar, pengar, kläder, inredning, tatueringar, godis, frukost, julafton och allt där emellan, vilket ni kommer få se här på bloggen! Hoppas ni tycker det låter bra. Varmt välkommen :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela